AULA

Aula er vores fælles kommunikationsplatform, hvor I kan følge med i jeres barns hverdag.

Det er her vi kommunikerer ved at sender beskeder til hinanden, det er her du kan se skolens kalender, tilmelde dig diverse arrangementer og følge med på klassens opslagstavle.

Aula er et sikker system, der tager sig godt af dine personlige oplysninger, første gang du logger ind skal du benytte dit Nemid, her får du et Uni-login, som er det du efterfølgende skal bruge.

Systemet kan tilgås via browseradgang, via app på mobiltelefonen og på IPads / tablets. På mobil og IPad / tablet kan du benytte selvvalgt pinkode og fingeraftryksgenkendelse som login.

Alle folkeskoleelever i Hjørring Kommune er tilkoblet Aula – og har du børn på flere forskellige skoler, vil de alle være at finde under samme login.

Hvis du har brug for hjælp til at bruge Aula kan du finde mere information via hjemmesiden: https://aulainfo.dk/guide-til-foraeldre-og-elever/  og du er velkommen til at kontakte skolens kontor.